Pages

16 November 2012

Buzy nye!!!

Assalamualikum......SAlam 1 Malaysia. :)

hey!!!hai!!! hai semua..tau tak bila xde blog nak berBlog tp bila dah ada Blog sunyi....#bunyi cengkerik#eh mana ada bunyi kan##oh no!!Tp tak bermakne sepi kan hihihihih...nak kata lupa tak pulak tp sibuk atau faktor usia yag membuatkan otak nie tak de idea tok mencurahkan apa yang nak dicurahkan...BTW hari nie rasa nak cakap yg aku sangat buzy..buzy gan keje errr BOSAN...(tetiba kuar lagu #adamHawa#muara hati) hihihihi tgah update time WHI habis wah feeling....sambil2 story ada lagu gitu.

HA.. berbalik pada story yg nak diceritakan...aku buzy...Sumpah buzy sangat-sangat.padahal kje hotel je tp buzy..ha see bapa banyak ayat buzy kan so memang buzy lah..hari2 mengadap benda nie........>>>>>>>>>>>>ok sebenarnya ini RAHSIA .tp nk tunjuk jugak system yg membuatkan aku serabut perut nak hadap hari2.

HOTEL SYSTEM...
Hum....as a front Office sepatutnya aku kje dok je kat reception tu tp ada masanya banyak pulak kje lain nk kne buat.hum.memandangkan X student journalist #ok yg sebenarnya tak de kena mengena langsung dengan bidang yg aku kje skung....aku memang lah lembab sikit -mate- nie maksud aku klau nak soh aku kira2 akaun nie memang fail lah kan tp ada kalanya kerani akaun kat hotel tu kata dia banyak kje dan bila nampak aku dok melangguk kat depan dia kasi kau kje akaun.huh tunggang tebalik dibuatnye.susahnye weiii sebab tak pandai kan..padahal kira2 je.

ok xde idea.....................tut..tut...tut.hum nie lah tempat kje aku..pagi petang siang malam semua disini ok bye.....

Reception

e.g room single bed

seminar room

hotel lobby.
#ok nampak tak sofa merah tu??
ha..tu lah port aku betengkur bila nite shift ala2 kat rumah gitu
selesa korang....zzzzzz
*Oppsss!!WTH!! mcm nk promd hotel pulak kan errrrr...oh..ok2 bye......

ROHAYU SOHOR

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...