Pages

1 December 2012

BOLA SEPAK & MUSIM DURIAN

Assalamualaikum& Salam 1 Malaysia

Welcome december.....cepat je masa berlalu kan.dah pun penghujung tahun 2012.dah boleh koyak kelender bulan 11 dah...sebelum mengarut panjang lebar harap2 bulan bg penghujung tahun nie akan memberikan beribu erti untuk kita semua semoga lebih baik dari bulan 2sebelumnya...Amin...

Saat dan ketika aku entry blog nie aku rasa seluruh rakyat Malaysia tengah bersemangat meyokong pasukan Harimau Malaya VS Garuda (pasukan dari indonesia).memang tak dapat dinafikan lagi kita rakyat malaysia nie memang semangat bila pasukan kita menentang pasukan lawan harap2 menaglah pasukan kita malam nie ek.aku nie tak de lah minat or fanatik sangat dengan bola nie..tapi sebagai rakyat malaysia aku semangat lah jugak menyokong pasukan kita...hihihihihi..mata sekaranag bg perlawanan antara malaysia dan indonesia nampak gayanya berpihak ke pihak kita malaysia....Harimau dah mengaum..mungkin garuda akan dibaham harimau malam nie.. :)

pada penyokong2 yang kat stadium tu teruskan menyokong k hihihihi aku cover kat sini je ek...semangat tgok diaorang yang menyokong tu....tak sia2 bersesak2 kat stadium kalau malaysia menang malam nie.

ok habis pasal bola...aku nak cita pasai durian pulak....now kalau kat tempat aku nie #bentong bersepah2 orang jual durian tau,sampai malam pun stay ada lagi orang jual durian meriah..kat umah aku ada lah sebatang je pokok durian tapi rezeki kami tahun nie banyak pulak buah yang gugur banyak yang ok,isi pun sedap manis dan banyak isi.tak macam yang sudah2 bila gugur je banyak yang busuk..so tahun nie memang rezeki.asyik makan durian je lah kat umah..pagi,tengah hari,petang,malam bila2 pun boleh makan durian tau.kalau korang2 nak makan durian datang lah ke umah ek...


'gambar hiasan'...tp isinya lebih kurang lah hihihihi
 yummmy.......... ^_^


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...