Pages

22 January 2013

MemilikiMU

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Bila berbicara soal hati dan perasaaan memang tak sapa yang akan faham.kecuali diri sendiri..Entry blog takde apa jugak yang nak diceritakan tapi stay entry sebab apa?for me Blog as a Dairy.dairy kita selain daripada dairi yg kita tulis kat buku tu blog pun sama jugak.selain meluahkan apa yg kita rasa..kesedihan .kegembiraan suka duka pada allah yang sentiasa tahu akan diri kita,.Bila meluahkan maybe akan lega sikit apa yang kita rasa..lumrah manusia bila ada masalah mesti nak ada tempat meluahkan apa yg terpendam kat hati kan..selain kawan2 n family Blog aku rasa paling terbaik..ya....Like BFF or whatever lah kn.

Tak semestinya bila kita cerita masalah kita pada kawan2 or sapa2 lah kan masalah kita akan selesai atau pun kita akan rasa lega kadang2 lagi bertambah kusut kalau salah tempat megadu...lagi pun tak kan kita nak bebankan kawan2 kita gan masalah or perasaan kita kan...lebih baik meluahkan pd sesuatu yag tak pandai nak berkata2...but kadang2 kita perlukan someone yg boleh bg pandangan or pendapat pada kita tu pun kalau rasa memerlukan.

Berbalik pada soal hati dan perasaan memang sukar nak diterjemahkan....betullah kata orang kegembiraan dan kesedihan akan sentiasa bersilih ganti dalam kehidupan seharian kita... 
secara jujurnya aku tak pernah ok dengan semua nie..kadang2 tak faham n tak reti dah nak kena buat apa? perlu buat apa??

Ku mencintaimu sepenuh hatiku
Memilikimu anugerah untukku
Meskipun ku tau
Tak pernah kau menjadi milikku

Mencintaimu sepenuh jiwaku
Memiliku bahagia untukku
Namun kau tak tahu
Hatiku hanyalah untukmu

Meskipun kita berbeda
Namun ku ingin kau mengerti bahwa
Sebenarnya ku tak pernah mampu
Jauh darimu
kan..memang susah nak cakap...tapi tu lah aku tak pernah ok dengan semua nie.........................................
tahu korang tak kan faham!!!semoga allah membuka hati nie untuk lebih redha dengan apa yg berlaku.
MEMILIKI MU ANUGERAH UNTUK KU.
TERIMA KSIH YA ALLAH....SYUKUR kepada mu walaupun hanya sementara memilikinya.

Rohayu Sohor

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...