Pages

6 February 2012

Akhirnya.....

RINDU pada kenangan lalu,itu je yang kita boleh ungkapkan kan??yelah sebab kita tak boleh nak lalui semua tu semula....masih berkisahkan tentang aku dan Si Dia...terlalu lama,terlalu panjang masa perkenalan takut masing2 ada perasaan jemu tp perasaan tu tak akan muncul dalam kamus hidup kitaorang..slalu juga gaduh disebabkan perkara2 remeh...tapi sekejap je.mujurlah aku ada BFF ikin n ayu thanks kat korang sebab slalu dengar masalah aku.memang susah nak cari kawan yang boleh menangis bersama kita tp aku ada dieorang best sangat dapat juga aku luahkan rasa bila ada perselisihan faham antara aku dan Si Dia...em...klu tak gaduh pun tak boleh jugak kan heheh sebenarnya bila gaduh nie ada bagusnya tapi yang pasti salah sorang kena mengalah..tak salah sebenarnya kalu kita mengalah kan.....selepas mengikat tali pertunangan Si Dia tak lama lagi tamat latihan dan akan mula bekerja di Terengganu..adoiii jauhnya...serius kali nie mg kami berjauhan betul.....apapun tahniah pada Si Dia sebab berjaya juga tamatkan latihan kat maktab tu.."saya bangga dengan awak". (^_^)


waktu terima sijil tamat latihan

muka serius cover senyum huuhu
 
selesai sudah-maktab penjara kajang-

segak bersama rakan seperjuangan

selepas pertunjukan sentap
muka penat!
 em.....tak banyak yang nak dikongsikan pasal Si Dia waktu tamat latihan...tapi yang buat aku klakar sikit waktu tu bila time semua pelatih beratur untuk memulakan acara..aku pening!!!cari Si Dia mane? tak de pun...lama aku perhatikan..hehehehe sebab semua pelatih muka lebih kurang je...bukan rupa mereka sama tapi disebabkan latihan yang diaorang lalui tu sama jadi kulit pun sama lah kan memang tak boleh nak cam lama aku mencari sambil senyum sendiri geli hati aku di buatnya...klu korang tak caya korang leh lah tengok pic nie....
nampak muka diaorg lain tapi seakan serupa kan?


lagi Tak dapat cam.aku pakai snap je
 ape pun TAHNIAH tok Si Dia yang tersayang..juga rakan2 sepelatih Si Dia.......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...