Pages

9 February 2012

In LOVE

slalunya february dikaitkan dengan bulan cinta...apa pendapat korang?ape pun aku memang tak pernah smbut...dari start couple sampailah dah khawin huhuhu...em kisah leps aku ceritakan kisah aku dan Si Dia disatukan dengan satu ikatan perkahwinan..so lepas khawin cmfm2 lah best,,,ceria masih dalam cinta tp kami hari2 pun in love melainkan waktu gaduh heheh..stay story in DEC..terlalu banyak cerita... em pas khawin slalunya pasangan lain akn ge honeymoon kan so kami pun ada jugak merangcang nak ge, kami pilih tok ke padang indonesia tapi bukan bulan kami khawin maklumlah beli tiket murah so lambat lah sikit maybe mac 2011.first honeymoon,tak sabar rasanya...memandangkan Si Dia tak cuti panjang kami naik genting je pas khawin menghabiskan masa cuti Si Dia sebelum Si Dia akan bawak aku balik dan dok skali di terengganu.....adoiii macam mane lah dok tempat orang tak penah lagi nie...kene buat kerja umah tu semua aku tak kisah tapi aku kurang sikit bab2 masak memasak nie....nasiblah Si Dia tak memilih dan tak cerewek soal makan...bukan tak pandai masak tapi nak buat gulai2 nie memang lah kurang arif sikit aku masih kene banyak belajar..huhu  masih ingat tarikh tu 17 dec 2010 aku dan Si Dia menghabiskan masa seharian di outdoor genting puas hati....dapat main banyak juga game hum..ada lah pic yang aku nak share sikit....

Genting Outdoor game

peace!

inai tak ilang lagi

berDUA lebih BAIk
 tu je lah sedikit sebanyak tak boleh nak take pic bebanyak sebab susah..heheheh lagi pun Si Dia malu..kalau tengok balik gambar2 nie memang boleh senyum sendiri...memang tak dapat nak kembalikan waktu nie kan....pas dari kami berdua bercuti ke genting kami balik ke terengganu dah..aku pun dah tak bekerja jadi suri rumah sepenuh masa Si Dia tak kasi kerja lagi..pertama kali untuk aku dok rumah sebagai seorang isteri...first time dok terengganu...em pasnie aku kene lah pandai bergaul dengan orang2 keliling aku...first step kemas rumah...best dapat dok umah sendiri sama2 nak cantikkan umah..memandangkan kami dah lama berkawan tak lah kekok sangat aku bila berdua dengan Si Dia..lagi seronok adalah heheheh.aku dah jarang balik umah mak sebab Si Dia jarang dapat cuti panjang susah sikit klu Si Dia dapat cuti kami hanya balik umah mak mertua aku di kuantan.....february 2011 aku masih di terengganu..aktiviti seharian kami kat umah TIDO....tgok tv n kuar bersiar2,dating heheheh.......hari2 pun same dating kat luar ge pantai seronok....love you b...

pantai dekat2 umah je-marang-

BBQ time

smile....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...