Pages

4 February 2012

SEgalanya BERUBAH

Sejarah..suatu perkara yang telah berlaku dan tak dapat diubah walau ape cara sekali pun kan? begitu juga dengan kenangan..suatu perkara yang dah terjadi dan xdapat diubah...terlalu banyak kenangan antara aku dan Si Dia...terlalu banyak.pelbagai perkara,,banyak benda yang kami lalui bersama susah senang...happy,sedih segalanya...


waktu ada tugas di ikip5



together....

dalam kete pun sempat bergambar
  
time photoshot heheheh

happy..nya......

em walaupun nampak kami nie macam sakan sangat bercinta tp pelajaran tak penah kami abaikan,malah kat kolej dlu pointer kami makin naik setiap sem...alhamdulillah.sehinggakan kami berjaya mengengam segulung diploma...hehehhe diploma je...dengan disengajakan kami mintak tempat nk buat praktikal pun di tempat yang sama....hahahha punya lah tak nak berjauhan mengada betul kan..

praktikal..RTm pahang

time praktikal..dpt keje luar sama Kuala Gandah Muka penat!
 
dapat DIP hooREYYYY......

 selama 3tahun belajar banyak sangat perkara yang terjadi dan banyak juga perubahan yang berlaku pada kami...waktu tu aku rasa kawan2 mesti terasa dengan aku..nak2 kawan baik aku ayu..mana tak nya aku sentiasa dengan Si Dia waktu tu ape yang aku fikir aku cuma nk bersama Si Dia je..aku Xde kawan pun tak pe..aku tak enjoy gan kawan2 pun tak pe kalu xde Si Dia...banyak perubahan yang berlaku kami pun dah pandai menyimpan tok masa hadapan....waktu tu rasa memang cmfm2 lah yang kami nie akan bersama selamanya..........

putrajaya

mandimanda time jambatan Patah

perubahan paling besar..badan kami...dah Gemuk!hahahah







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...