Pages

6 February 2012

HARI berSEJARAH...!

December 2010 bulan yang penuh makna....berapa tahun menyulam kasih dan cinta....dengan sekali lafaz "aku terima nikahnya............"YES rasa nak melonjak gembira, aku sah menjadi isteri Si Dia akhirnya...kami sah sebagai suami isteri 10.12.10 hari yang besejarah pada aku dan Si Dia tak sangka kami betul2 bersatu happy................korang yang dah khawin dengan insan yang korang sayang mesti rasa perasaan yang aku rasa kan msti korang pun terkenang saat2 korang disatukan...tak boleh nak cakap perasaan tu terlalu gembira....before nie aku tak penah bagi tahu nama Si Dia kan so..."terima kasih pada Si Dia Suffian Hashim kerana memilih aku dan menjadikan aku permata hati, insaallah aku akan menjadi seorang isteri yang bertanggungjawab.thanks B (panggilan manja tok Si Dia)"hope hubungan nie kekal hingga ke akhir hayat..slalu nya tu lah yang kita akan harabkan....lepas nie aku dan Si Dia akan memulakan kehidupan baru sebagai suami isteri..walaupun kami dah lama bersama tapi lepas nie segalanya akan bersama....seronok....4 thn kami impikan semua nie segalanya berjalan lancar dengan bantuan family dan rakan,special my BFF ayu,ekin dieorang sentiasa ada disisi aku hope selamanya...
walaupun sekarang dah 2012 tapi keseronokan time tu masih aku rasakan...dari start kami diijab kabulkan..masih terasa lagi ciuman didahi yang Si Dia berikan selepas aku sah menjadi pemaisurinya kegembiraan yang akan aku kenang hingga akhir hayat begitu juga yang aku harabkan pada Si Dia..dapat membimbing aku, menjadi suami yang terbaik dalam hidupku..menjadi ayah kepada bakal anak2 ku...adoiii terlebih sudah,,,tapi bukan aku sorang yang rasa macam nie sesiapa saja yang berkahwin akan mengharabkan semua nie kan,kenangan sehingga ke jinjang pelamin..bedebar terharu,gembira segalanya...... lesen besar horeeyyy lepas nie boleh dah ge mane2 berdua......


selepas ijab kabul

malu!...


My BFF ekin n husbn

malam berinai


segak..my flower girl yg cute
 
our cousin

purple...11.12.10

My BFF ayu with Bf
 
member2 Teknik


tak akan dilupakan
 tu je lah sedikit sebanyak yang dapat aku share klu ikutkan banyak lagi yang nak diupload hehehhe tapi tak boleh lahkan..biarlah menjadi simpanan je huhuhu em..ape pun pada korang2 yang dah berkahwin hope korang happy sampai ke anak cucu k n pada2 yang nak berkahwin cepat2 lah jgn ditanguh2 perkara baik heheheh ape pun moga2 kita semua bahagia hendaknya...Amin....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...