Pages

2 February 2012

Pertemuan Pertama

pada sesiapa yang masih belum mengenali diri aku,,aku nk kongsikan banyak sangat cerita antara aku dan Si Dia tu lah gunanya blog nie bukan aku nk mengada gada tp aku rasa dengan menulis dlm blog nie dapt juga aku melepaskan sedikit kerinduan pada Si Dia (pada yang dah kenal aku dan thu serba sedikit tentang aku dan Si Dia dapat jugak korang mengenang kembali saat2 tu kan)......
Kisah aku dan Si Dia....Bermula bila aku membuat keputusan untuk menyambung pelajaran disebuah kolej di pantai timur...rasanya buat masa skung nie xperlulah aku nyatakan...aku bersama seorng teman baik...pertama kali belajar hidup tanpa pengawasan keluarga..memang seronok sebab bebas tp takut sebab Xbiasa..hem kat kolej dlu aku memang sombong giler aku dan kawan aku Ayu..heheh (nama kami sama).aku dan ayu menjalani kehidupan sehari berdua tanpa berkawan dengan sesiapa pun mg sombong ah kan...sampaikan ramai yg mengangap kami LES(lesbian) mg giler aku dan ayu mg rapat.tentu2 kami dari tempat yang sama kan...so sampailah suatu hari waktu nk masuk class hum ada student baru..hensem xlah sangat tapi boleh dikatakan jambu lah jugak..sangat pemalu..memang jadi magsa la tok aku mengusik.start dri tu aku dan ayu slalu usik dia..maksud aku Si Dia( yang akan aku cerita kan dari mula perkenalan kami Hingga ape yang terjadi pada kami)...dan akhirnya kami menjadi kawan seangkatan heheh tp Si Dia tak berapa rapat dgn aku mungkin sebab aku slalu mengusik dia kot,,,so dia mg rapat dengan ayu..nak dijadikan cerita hari ke hari kami semakin rapat sebagai kawan tp tak sangka yang Si Dia dlm diam ada tanya kat ayu pasal aku...mg xpercaya sebab aku takut Si Dia main2 kan aku maklum lah rupa dia boleh lah tahan...
tak nak panjangkan lagi cerita '4.4.2006' pondok kat depan kolej aku tu lah menjadi saksi yang dia melamar aku tok jadi kekasih dia..mg xpecaya..Si Dia seorang yang pemalu tp hem genteman lah pulak kan ehehhe...start dr tu aku jarang dah gusik dia mungkin status kami dah berubah kot..tp perhubungan nie dirahsiakan pada member2 yang lain sebab Si Dia malu katanya...tp lama2 org semua pun tahu.mana tak nya kemana saja kami mesti berdua pensyarah pun dh mula tahu..apa lg slalu lah kne perli hehehe....aku nie sblum knl dengan Si Dia xde lah baik sangat maksud aku bukan lah aku nie jahat tp agak ganas..em Si Dia berjaya mengubah aku...Xseratus % aku berubah tp sekurang kurangnya ramai yang nampak perubahan tu....Thanks Awak!! so kat sni ada lah beberapa keping pic aku bersama Si Dia waktu mula2 kami kenal dlu...masa tu dah berapa tahun blalu tp rasanya Xsalah tok aku kongsi kan bersama...kenangan yang amat bermakna..

NIe lah Si Dia! pic waktu sem 1-2006 mula2 kuar date otw nk ke pancing waterfall
pic waktu kuar sama...muka blur giler
time gan kawan2

DEL student...pensyarah..Pn Zimah1class
cukup lah tu aku rasa..lain kali aku sambung cerita lain aku letak lagi..pada kawan2 yang ada waktu nie..korang memag best tau....thanks tok semua...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...