Pages

13 February 2012

Buat MU.........

Assalamuilaikum & Salam Sejahtera

tak de yang menarik..hari nie...tp ada benda yang aku nak share sikit..satu puisi...em may be sajak aku pun tak tahu lah.......puisi cinta mungkin.....luahan hati wanita yang begelar Isteri.....yang sentiasa menyanyangi insan yang begelar Suami...........bukan aku seorang saja rasa, harab semua wanita yang begelar Isteri....

Buat MU Suami ku.........
wahai suami..aku tak punya daya tok menghalang aku tak punya hak untuk melarang...
hanya Allah tempat ku meminta agar suatu ketika nanti tembok yang telah kita bina..dapat ku tempuhi sendiri
walau perit hari2 yang ku lalui tanpamu, hanya Allah tempat ku bersujud hanya doa yang diiringgi...supaya kita dapat bertemu kembali..

Suami ku yang tercinta,
ku luahkan rasa ini bukan untuk menghalang kehendaknya apa yang terjadi lebih agong dari rasa cinta, kasih  dan sayang......Allah tempat ku mohon keredaan, agar engkau sentiasa dibawah lindungannya...
Suamiku dunia akhirat...Pemilik tulang rusukku....
akan ku ingat selalu Ijab Kabul yang terucap dari lisanmu dulu....

wahai Imam dalam solatku, aku akan slalu hadir dalam cintamu kepada Allah dalam hening malam...
air mata tak berhenti menitis memohon munajat doa supaya enkau bahagia di sana tanpaku disisi....
ku mohon padamu Ya Allah, pertemukan kami di syurgamu..jadikan kami pasangan di syurgamu..
biarlah dia yang memimpin tanganku meniti titianmu.....
kerana dialah Suamiku...........
insan tercinta dariMu padaku.......

walaupun seketika aku bersyukur padaMu Ya Allah.....
jika dia mendengar ku Ya Allah....
ku ingin dia tersenyum menantiku......
walau ku tahu engkau dapat memberikan ia pasangan lebih baik dari ku..
kerana dia Suamiku.....dunia Akhirat..........

_dari aku_
Al-Fatihah untukMu Suamiku.............
Arwahyarham Suffian Hashim.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...