Pages

5 February 2012

SALAM Bahagia

hari nie 5 Feb 2012.....Salam Maulidur Rasul 1433 Hijrah pada semua umat islam..pembuka kata sebelum aku becerita panjang huhuhu......korang msti pelik or menyampah kot nape aku asyik cerita tentang aku dan Si Dia..masih cerita yang sama, tapi aku nak tulis jugak...pada yang suka bace thanks ya...em..dari tahun 2006 hingga tahun 2010,4 tahun.....panjang mase tu sebenarnya.tapi pejam celik..pejam celik dah pun berlalu kan Si Dia dan aku melalui kehidupan seperti biasa,macam yang aku ceritakan aku dan Si Dia sentiasa bersama abis je belajar kami praktikal di tempat yang sama,abs je praktikal aku dan Si Dia tolong mak Si Dia meniaga kecil kecilan masih bersama sehinggakan kami dapat panggilan interview Gov seronok gileer rezeki dua2 pun dapat hehehehehe....abis lah klu dapat mesti kami berjauhan nanti tp Xpe lah.....
tp.............kami dapat interview jawatan yang sama,tempat yang sama dan tarikh yang sama...hahahha happy giler so segala persiapan tok interview dilakukan bersama..masih bersama terima kasih yang Allah...
hampeh aku tak dapat interview jawatan tu xpe lah mungkin bukan rezeki aku kan.....Si Dia?em.....alhamdullilah dapat...segalanya berjalan lancar sehingga Si Dia masuk kerja dan memulakan training...sebab jawatan tu badan unifom kan so kene lah ge training...akhirnya aku dan Si Dia berjauhan sepi..tanpa Si Dia...rindu pada Si Dia...adoiiii..terseksa..tp sebenarnya tak lah jauh sangat aku kat bentong je Si Dia di kajang huhuhuhu dengan selambar setiap kali Si Dia dapat perlepasan keluar dah pasti aku salah sorang dari yang menunggu di luar pagar pusat latihan tu....tak sabar rasanya nak jumpa misss you sangat.....
lain kan bila kita dah sentiasa bersama tp tetiba berpisah tp tak kisah lah berpisah sekejap je...aku dan Si Dia menggambil keputusan untuk berbincang dengan family tentang hubungan kami yang semakin serius.... nk BERTUNANG....13.3.2010 syukran.....kami ditunangkan alangkah bahagianya....nasib Si Dia dapat balik keluar dari latihan waktu tu...em syok........sangat kami dah bertunang,,,..harab xbanyak dugaanlah yang datang sepanjang pertunangan nie....4 thn,pertemuan yang tak dirancang ingatkan main2,tak sangga kami dan sejauh nie.....hope hubungan kami kekal selamanya.....

muka rentung..time out waktu Si Dia dlm training


genting..curi2 ge time training

giler coklat Budak Nie

time tunang....itamnya Si Dia sian huhuhu

 13.3.2010

after tunang......berbunga2





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...